مرور / تجزیه و تحلیل Nutcracker و چهار پادشاهی 11/03/2018 بدون نظری
متن دلخواه شما
دانلود فیلم و سریال ایرانی
سه شنبه 23 مهر 1398 ساعت 14:46 | بازدید : 198 | نوشته ‌شده به دست ناصر | ( نظرات )

باله Nutcracker یک سنت کریسمس دیرینه است. در ابتدا که توسط ماریوس پتیپا و لو ایوانف به صورت داستانی رقم خورده است تا توسط پیوتر ایلیچ چایکوفسکی در سال 1892 رقم بخورد ، تئاترهای بی شماری و شرکت های باله از سراسر جهان سالانه محصولات The Nutcracker را برپا می کنند . بنابراین جای تعجب ندارد که دیزنی می خواست سهم خود را از این اقدام حوزه عمومی بدست آورد. The Nutcracker و Four Kingdoms. در حالی که موسیقی چایکوفسکی هرگز با کلاسیک های انیمیشن قبلی دیزنی که به یک معدن باز برای بازگرداندن اکشن بی پایان زنده تبدیل شده بودند ، مطابقت نداشت و The Nutcracker و Four Kingdomsبا اقتباس (بسیار) تنبل او از "The Nutcracker and King Mouse" اثر ارنست تئودور آمادئوس هافمن ، از نوستالژی جمعی مشابه بهره ببرید .



Nutcracker و Four Kingdoms نوعی خیالی جالب از اتفاقاتی است که قبلاً روی پرده سینما افتاده است. بخشی از The Chronicles of Narnia ، بخشی از آلیس در سرزمینهای عجایب توسط تیم برتون و بخشی از باله The Nutcracker (کامل با چیدمان به روز شده از نمرات موسیقی نمادین چایکوفسکی توسط جیمز نیوتن هاوارد) ، و با تا حدود زیادی از هوگو راه اندازی شد.

قاب
مکنزی فوی (مورف در بین ستاره ای ) یک دختر نوجوان با روحیه آزاد ، مصمم و جذاب می شود ، دختر نوجوان با ذهن مهندس و خانواده اندوهگین. مادر کلارا ، ماری ، درگذشت و سه فرزند و یک همسرش را به پشت سر گذاشت (متیو مک فادین ، ​​با نوعی شخصیت خسته کننده و عاطفی و بی احساس که در این کار بسیار خوب بازی می کند). غیبت ماری در روایت زیادی ادامه دارد در حالی که خانواده آماده می شوند تا اولین کریسمس خود را بدون او جشن بگیرند. او آخرین هدیه را به هرکدام به فرزندان پس از مرگ اهدا می کند. برای کلارا ، این مجسمه تخم مرغ بسته است ، بدون کلید که آن را باز می کند.

راز تخم مرغ کلارا را به دنیای دیگری می برد: چهار پادشاهی. هنگامی که در آنجا وجود دارد ، می آموزد که مادرش به همراه چهار پادشاه دیگر ، یکی از هر پادشاهی را بر این کشور حکومت می کرد: سرزمین گلها ، سرزمین گل های برفی ، سرزمین شیرینی ها و سرزمین تفریحی. اکنون آن را پادشاهی چهارم می نامیم که رهبر آن ، مادر زنجبیل (دزدان دریایی کاملاً اغراق شده ای که هلن میرن با آن بازی کرده است) بدبخت شده است. بیشتر این اطلاعات از طریق همسای خود که به شدت دوستانه است به Clara منتقل می شود: Sweet Fairy Plum Fairy with Saccharin (کیرا نایتلی ، که از او انتقاد می کند). بعداً یک نوسازی غیر ضروری بعداً ، کلارا نقش خود را به عنوان شاهزاده خانم پادشاهی ها پذیرفته است.

عنوان
برای داشتن یک دختر باهوش ، کلارا در مورد فرهنگ ها و تدارکات سرزمینی که اکنون بر آن حاکم است ، خیلی کنجکاو نیست. این کمکی نمی کند که ، طبق سنت باله با آجیل ، قهرمان از طریق سلسله رقص هایی که تاریخ جهانی را که اکنون در آن زندگی می کند ، در مورد جهان می آموزند. رقص ممکن است بهترین قالب برای انتقال آمار جمعیتی یا تولید ناخالص داخلی یک پادشاهی نباشد ، اما سلام ، این یک فیلم کودک است بنابراین در نظر گرفته نمی شود. در اینجا ، این فیلم تنها به نمایش رسمی خود از باله ای که از آن می رسد ... با نتایج ناهموار تحویل داده می شود. (در طول اعتبارات نهایی ترتیب رقص بهتری وجود دارد.)

به عنوان یک شکل هنری که برای صحنه ساخته شده است ، رقص در یک فیلم دشوار است ، اما Nutcracker موفق می شود با دنباله نهایی در صحنه نمایش آن جالب باشد: رقص ماوس کینگ. دوربین به زمین می افتد و در حالی که می کوشد جوندگان مهاجم وی را گول بزند ، کلوزآپ های پای رقصنده را ضبط می کند. این دوربین در وسط موش های حمله کننده نصب شده است ، زیرا آنها در اطراف ما حرکت می کنند. ما بخشی از عمل هستیم و آنها نیز که برای لحظه ای جزئی از این جهان هستند ، به گونه ای که تماشای رقص های قبلی باعث شده این واقعیت احساس مصنوعی و دوری کند.

کلارا وقتی با اولین بازی The Four Kingdoms ، فیلیپس ، با بازیگر جوان ناشناخته Jayden Fowora-Knight بازی می کند ، با سرباز Nutcracker ملاقات می کند.، که به نظر من این انتخابات برای من شلوغ و خنده دار است ، زیرا برای کسانی که نمی دانند ، جوزوکار با اصالت کشور آلمان است و به عنوان یک مرد (سفید) با سبیل که به عنوان یک سرباز لباس نشان داده می شود ، خوب ، در فیلم گفته شده اسباب بازی است. دقیقاً همان را نشان می دهند ، اما آنها من را روی پرده سینمای جوان نازک و بدون سبیل قرار دادند و آن را از بین بردند گرچه اگر دیدید برخی از لباس های سرباز لباس عروسک نیست ، تنها چیزی که او از جوراب مغز دار دارد اسم است ، حتی مکنزی فوی زمانی فرا می رسد که لباس های سرباز را دیدید که بیشتر از اصل او با مغازه مغز دریایی است. بنابراین اگر در مورد فیزیکدان صحبت کنیم نکته دیگری است که باید در نظر بگیریم ، از آنجا که آنها او را به عنوان محافظ کلارا معرفی می کنند ، اما از لحاظ بصری این تحمیل نمی شود ، من می بینم که انتخاب او برای این نقش خیلی اجباری است ،هیو جکمن که دیدیم در پان به نظر می رسد سبیل است ، نقش بهتری داشت.

نکته دیگری که باید در مورد Nutcracker در این فیلم به آن اشاره کرد ، اهمیت آن در نقشه است که عملا صفر است ، در طول تاریخ وزنی ندارد ، اگرچه نام آن در عنوان فیلم خود ظاهر می شود ، اما اهمیتی در این امر نمی دهد. طرح همانطور که باید

شاید بتوانم اتفاقات بعدی را فقط از اطلاعاتی که به او داده ام حل کنم ، اما شادی های اصلی این فیلم در طرح فرمول او نیست. آنها در مجموعه مجلل فیلم و در طراحی لباس دیده می شوند. این فیلم از توالی به دنباله در قدرت شگفتی زیبایی شناختی خود حرکت می کند ، تقریباً گویی که در حال تماشای فیلمی است که کاملاً از تیزهوشان و جداول طنز مبتنی بر تامپلر ساخته شده است.

قدرت FEMALE
برخلاف موارد اخیر A ، در دنیایی که آنها ساخته اند ، آغوش زنانه و زیبایی وجود دارد . در Nutcracker و Four Kingdoms آرایش با دست سخت (در همه ژانرها) اعمال می شود ، کلارا برای هر مناسبت از لباس های باشکوه و متفاوتی برخوردار است و آیا من ذکر کردم که سرزمین گلها وجود دارد؟ فراتر از آن ، همه بازیگران اصلی این دنیا زنان هستند ، در هر دو طرف قهرمان و تقسیم شرور یا در این حالت قهرمان و بدخواه هستند.

خوب است که یک شخصیت قهرمان زن را ببینید که قوت آن یک ذهنیت علمی است و همچنین داستانی براساس مادری که دانش و قدرت را به دختر خود منتقل می کند ، به جای اینکه پدر به فرزند یا حتی پدر به دختر باشد. کلارا در تلاش است بدون مادرش جایگاه خود را در جهان پیدا کند. جالب است که فرورفتگی کلارا به چهار پادشاهی تبدیل به استعاری برای درد و گیجی که ممکن است او را همراهی کند ، اما فیلم کاملاً موفق نیست ، شاید به این دلیل که به عنوان یک فیلم خانوادگی ، او حاضر نیست کاملاً غرق شود. در دنیای بی رحمی و غم و اندوه ، که شرم آور است ، زیرا حتی فیلم های انیمیشن جسورانه به اثبات رسیده اند.

تشخیص فیلم
در طرح و شخصیت های آن ناسازگاری های زیادی وجود دارد ، کلارا ، با وجود اینکه مانع از ارائه خود به بیننده نمی شود زیرا یک دختر باهوش اقدامات بسیار احمقانه ای را نشان می دهد که با شخصیت مخالف است.

انگیزه شخصیت ها نابرابر است و فیلمنامه زمان کافی را برای جعل منطق چهار پادشاهی اختصاص نمی دهد. در یک مقطع ، ما یاد گرفتیم که مادر کلارا به اسباب بازی هایی که اکنون تابعیت این جهان را تشکیل می دهند ، زندگی داده است ، که باعث می شود او بیشتر از یک حاکم از یک خدای بزرگ برخوردار شود. هنوز مشخص نیست که وی در این دنیا چه مدت را گذراند و چرا هرگز به خانواده خود نگفته است. ماری تا آنجا که می دانیم می توانست خدای مانی باشد.

در باله اصلی فیلم The Nutcracker مشخص نیست که دنیای Nutcracker وجود دارد یا اینکه فقط در رویاهای کلارا بوده است. این نوع ابهام ، شگفتی ، رمز و راز و جادو را به داستان می افزاید ، چیزی که اقتباس فیلم در ازای فهم دقیق تر دنیای فانتزی ، فدا می شود ، اما کارهای ساخت و ساز دنیا را انجام نمی دهد تا ارزش فروش آن را به بیننده بگذارد. در عوض ، این حتی شک بیشتری ایجاد می کند که از بین نمی رود.

در پایان این فیلم با وجود نشان دادن نبوغ در برخی از بخش های آن ، حقیقت این است که به هدف خود نمی رسد و نتیجه آن محصول خالی است.

نتیجه گیری
تلاش فاجعه آمیز برای دستیابی به چیزهای عالی ، با ستونهای محکم اما ضعیف که باعث می شود هر فرصتی برای درخشش فیلم ، درخشش اجراهای ساده و یک ملودی فرقه شناخته شده برای نسل های گمشده به وجود بیاید.




|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین عناوین مطالب